Skip to content

Inštalácia a počiatočný import produktov ZADARMO

STANDARD LICENCIA SYSTÉMU ERP

Kategória:

Licencia Standard onlineERP ideálna pre malé firmy na spracovanie ekonomických dokladov, vedenie skladu a zjednodušenie firemných procesov.

200

licencia standard

STANDARD

licencia pre malé a stredné firmy

Pobočky Pobočky
Cenníky Cenníky
Doplnkové ekonomické transakcie Doplnkové ekonomické transakcie
Doplnkové funkcie pre sklad Doplnkové funkcie pre sklad
Doplnkové finančné analýzy Doplnkové finančné analýzy

200 €

Funkcie licencie STANDARD

Licencia pre malé a stredné firmy, ktoré riešia okrem fakturácie aj objednávkové procesy a detailnejšú správu skladu.

Vlastnosti onlineERP (Licencia STANDARD)

Fakturácia

Vystavovanie a evidencia všetkých ekonomických dokladov (ponuky, objednávky, dodacie listy, faktúry, príjemky, dobropisy, príjmové a výdavkové doklady). Neobmedzený počet ekonomických transakcií.

Skladové hospodárstvo – zásoby

Prehľad skladových zásob s prepojením na všetky ekonomické transakcie. Neobmedzený počet skladových kariet.

Kontakty a používatelia

Zoznam zákazníkov, dodávateľov a zamestnancov s neobmedzeným počtom adries. Spravovanie neobmedzeného počtu používateľov a ich prístupových práv.

Analýzy a výstupy

Prehľad finančných analýz z predaja, nákupov, skladových pohybov s rôznymi spôsobmi výstupov dát.

Informačný systém

Priama komunikácia medzi používateľmi systému cez odosielanie správ alebo priameho chatu medzi online používateľmi.

Pre koho je online ERP systém?

Je vhodný pre malé až stredné firmy, ale aj pre obchodné prevádzky s viacerými pobočkami. Je jednoduchý, ale zároveň obsahuje vlastnosti, ktoré spĺňajú aj zložitejšie nároky. Zjednodušuje administráciu firmy, zjednocuje zber dát, ktoré sa na základe právomocí ďalej rozdeľujú medzi zamestnancov.

uctovno skladovy system funkcie

Doplnkové produkty – moduly a rozšírenia

Ekonomický systém onlineERP je plnohodnotný skladový, ekonomický a informačný systém, s ktorým môžete vykonávať všetky ekonomické a skladové operácie. Medzi naše ďalšie produkty patria aj doplnkové moduly a rozšírenia, ktoré Vám zrýchlia a zefektívnia ostatné firemné procesy.

Doplnkové moduly

Modul pridáva do systému nové funkcie alebo nové možnosti. Môžete si vybrať z 15 modulov. Od jednoduchej evidencie firemných aktív, dokumentov, upomienok a reklamácií cez komplexnejšie prevody zásob medzi pobočkami, vedenie konsignačných skladov až po maloobchodný predaj bločkov cez eKasa až po synchronizáciu objednávok a zásob s eshopom.

Doplnkové rozšírenia

Rozšírenie pridáva do systému nové funkcie alebo rozširuje už existujúce funkcie. Môžete si vybrať z 8 rozšírení. Od možnosti vedenia osobnej pokladnice zamestnanca, hromadného generovania faktúr a bločkov, finančného plánovania cez synchronizáciu úhrad z bánk až po komplexnejšie automatické objednávania tovaru a odsúhlasovania žiadostí.