Informačný systém
bezpečne a neobmedzene
Používatelia – Spravovanie neobmedzeného počtu používateľov a ich prístupových práv s priamou komunikáciou medzi používateľmi cez odosielanie správ alebo chatu.
INFORMAČNÝ SYSTÉM – ZÁKLADNÉ PRVKY
Používatelia
Evidencia, riadenie a sledovanie používateľov systémov. Prístup do systému nie je limitovaný počtom používateľov. Môžete vytvoriť prístup pre všetkých vašich zamestnancov. Definujte im prístupové práva na mieru a sledujte ich aktivitu.
Základné údaje používateľa
Financie
vytvorte používateľa systému zadaním základných údajov ako používateľské meno a heslo. Používateľa vie vytvoriť iba administrátor rovnako tak ako aj zmenu v prípade strateného hesla. V prípade, že sa používateľ bude snažiť neúspešne prihlasovať, systém ho automaticky zablokuje.
Prístupové práva
sprístupnite používateľovi iba tie sekcie systému a v takej úrovni, akú potrebuje. Každú sekciu systému viete sprístupniť v 4 úrovniach (plné práva, iba na zápis, iba na čítanie, žiadny prístup). Zároveň viete používateľovi obmedziť prístup iba do zvolených pobočiek a iba z konkrétnych IP adries.
Aktivita
sledujte každý krok používateľa (kedy sa prihlásil, aký dokument vytvoril alebo zmenil a aj čo konkrétne v ňom zmenil).
Profil
Každý používateľ má svoj vlastný profil, v ktorom si môže upraviť niektoré vlastnosti a nastavenia systému na mieru. Na profil používateľa sú napojené aj rôzne rozšírenia.
Základné možnosti profilu
Ďalšie vlastnosti onlineerp
Fakturácia a maloobchod
Vystavovanie a evidencia všetkých ekonomických dokladov (ponuky, objednávky, faktúry, príjemky, dodacie listy, dobropisy) ako aj maloobchodný predaj s podporou eKasa.
Skladové hospodárstvo-zásoby
Prehľad skladových zásob s prepojením na všetky ekonomické transakcie s možnosťou synchronizácie stavu zásob s eshopom.
Platby
Evidencia príjmových a výdavkových dokladov, bankových výpisov, príkazov na úhradu s možnosťou automatického zaúčtovania úhrad z banky.
Kontakty
Zoznam zákazníkov, dodávateľov a zamestnancov s neobmedzeným počtom adries a kontaktov.
Pobočky a sklady
Možnosť riadiť viacero pobočiek na rôznych úrovniach. Firemné, samostatné, pridružené alebo konsignačné sklady riadené cez jeden systém.
Informačný systém
Spravovanie neobmedzeného počtu používateľov a ich prístupových práv s priamou komunikáciou medzi používateľmi cez odosielanie správ alebo chatu.
Analýzy a reporty
Prehľad finančných analýz z predaja, nákupov, skladových pohybov s rôznymi spôsobmi výstupov dát.
Ostatné možnosti, funkcie a nástroje
Importy a exporty, administrácia a iné